Jaunesniojo kurso moduliai vaikams iki 10 m.

Modulis „Komiksų karalystėje”

Mokytoja Gintarė Akucevičienė

Susipažinimas + istorinė komiksų apžvalga + komiksų ABC pradžia (vaikai mėgins sukurti tekstą pateiktiems paveikslėliams, išbandys štrichavimo techniką pratęsdami piešinį)

Komiksų ABC tęsinys + spausdintinų komiksų apžvalga, jų nauda + komiksų panaudojimo galimybės (išbandys linijavimo techniką, vartysime 4 skirtingų rūšių komiksus, tarp jų ir japoniškas komiksas).

Komiksų kūrimas panaudojant juose istorinį/gyvenimišką kontekstą, ranka (pagrindinių veikėjų sugeneravimas, nuspręs komikso stilių, kūrimo techniką)

Komiksų kūrimas ranka, tęsinys

Komiksų kūrimas kompiuteriu

Savo komikso pristatymas (Kiekvienas mokinys pristato savo komiksus, renkami komiksai pagal bruožus (įdomiausias, juokingiausias, spalvingiausias, įsimintiniausias, prasmingiausias).

 

Modulis „Kas slepiasi, vyksta gamtoje?“

Mokytoja Rasa Kirkaitė

 

Temos

  1. Kas slypi gamtoje (buvimas joje), paieška savo objekto, apie kurį norima sužinoti daugiau: jo paslaptis, gyvenimą, kaip susijęs su kitais. Vaikai dalinasi ką jau žino, kuo labiausiai domisi.
  2.  Organizmo sandara (pagrindinės dalys, stebime, pastebime, vėliau kūrybingai be ribų, suvaržymų atvaizduojame).
  3. Gyvybės ciklas (stebime, analizuojame, diskutuojame, vėliau sukuriame, atvaizduojame tam tikrų organizmų gyvenimo ciklą (drugelių, varlių, augalų ir kt.).
  4. Ekologinė niša (Kaip viskas susiję, veikia vienas kitą, bandome jau sujungti aptartus organizmus,veiksnius, sukurti kelių ar vienos populiacijos ekologinę nišą).
  5. Mano vieta šioje planetoje. Ekologija ir aplinkosauga.

 

Modulis „Aš tyrėjas“

Mokytoja Rasa Kirkaitė

 

Temos

Priklausomai nuo orų, jei šiltas ir malonus oras – vaikai tyrinėja botanikos sodą, susipažįstame su ten esančiais augalais, kaip juos galime atpažinti, kuo jie skiriasi, apie jų savybes. Įterpiant tam tikrus eksperimentus. Kuomet orai netinkami būti lauke, atliekami eksperimentai, aptariame tai ką sužinojome iš jų.

 

Modulis „Pažįstu pasaulį: keliauju po ES“

Mokytoja Kristina Kondrotienė

 

Temos

  1. Susipažinkime. Modulio „Pažįstu pasaulį: keliauju po ES“ pristatymas, tikslai, laukiamas rezultatas. Kodėl žmonės keliauja? Iššūkis: tapk gidu savo mieste penkioms minutėms!
  2. Susisiekimo priemonės ES – kaip tobulėja pasaulis? Iššūkis: kahoot.
  3. Ar tiltai – tik statiniai? Mes – inžinieriai. Iššūkis: konstruojame tiltus patys (lego, popierius, plastilinas ar kt. pasirinktos įsirinktos).
  4. Kalbos ES: ar įmanoma susikalbėti mokant tik savo kalbą? Iššūkis: komikso kūrimas.
  5. Garsūs ir žinomi be instagra‘oo, facebook‘o ir tik tok‘o: žymiausi Europos šalių žmonės. Iššūkis: protų mūšis.
  6. Projektų pristatymas. Modulio akimirkų apžvalga ir aptarimas. Iššūkis: apdovanojimai.

 

Modulis ,,Lietuvių kalba ir menai“

Mokytoja Rasma Raudonienė

 

Temos

  1. Kriptoanalizė. Šifras ir raktas. Anagramos ir akrostichai šifruose.
  2. Kalba. Kalbų rūšys. Kaip bendrauja nebyliai. Nebylus kinas. Paveikslėlių knygos.
  3. Kalbų šeimos. Lietuvių kalba (gimtoji kalba).
  4. Dirbtinės kalbos. Esperanto kalba ir Lietuva. Komikso žanras.
  5. Tarmės ir bendrinė kalba.Tautosaka. Apie Šiokias, Tokias ir Anokias (pasakos (liaudies, autorinės), sakmės, padavimai).
  6. Trukt už vadžių, vėl iš pradžių. Ženklai virsta raštu. Neįprastos abėcėlės. Stebuklingieji siluetai: kai susitinka juoda ir balta.

 

Modulis „Žemė tavo rankose“

Mokytojas Simonas Saarmann

 

Temos

  1. Pažink Vilnių su mamutu.
  2. Tektonika – kaip susidaro kalnai?
  3. Kristalai ir jų auginimas.
  4. Rekonstrukcija – ką šukė gali papasakoti?
  5. Kaip pasigaminti lavą?
  6. Fosilijų detekyvas.